27/3/10

primària



Bé, estreno el blog, es diu així?, i l'intenció és reflexionar sobre temes variats, però molt afins a la meva manera de ser.

El nom genèric de ciència i paciència que he triat, m'emmarca perfectament dins d'aquest àmbit, ja que al meu discret nivell personal m'agrada molt la ciència i llurs aplicacions, i considero que tinc la suficient paciència com per a ser un ciutadà prudent i calmat, que encara que ens les donin, (les bofetades), per tots cantons i a tots els nivells, me'n vaig a dormir pensant que demà serà un altre día i potser millor.


Avui día tenim la ciència, bàsicament la de sempre, però amb molta més experimentació i exactitut, i la tècnica imparable que aprofitant els ràpids avenços tecnològics i el millorament dels recursos existents, es supera de manera exponencial i ens permet accedir a noves comoditats i productes d'utilitat immediata, (però de caducitat ràpida), en molt breus períodes de temps


Dins de l'univers físic que coneixem, i per davant que qualsevol altre magnitud, hi ha un paràmetre que ho emmarca tot: L'equilibri.

1 comentari: